Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Κακόβουλο λογισμικό SOS




...επειδή έχει δημιουργηθεί ένα θέμα με το παρόν blog, (δίνοντας λινκ μέσω φεις βγάζει προειδοποιητικό μήνυμα για επικίνδυνο λογισμικό)

σας παρακαλώ πείτε μου, επισκέπτες και αναγνώστες αν σας εμφανίζει το μπλογκ ή βλέπετε καποιο προειδοποιητικό μήνυμα για κακόβουλο λογισμικό.
Προσωπικά ακόμα και σαν απλός επισκέπτης στο blog μου δεν βλέπω κανένα κακόβουλο μήνυμα

Οπότε ζητώ τη βοηθειά σας για να ξεκαθαρίσω το πρόβλημα

Σας ευχαριστώ!



υγ. μετά κι από On line scan του blog μου, από τα "sucuri" και  "AVG Scan Web Pages" μου δίνουν "καθαρό" blog. Το πρόβλημα απεναντίας παραμένει μέσω facebook.


Εύη Γκάλαβου


4 σχόλια:

  1. καλημερα Ευη μου!
    καθαρο ειναι το μπλοκ σου!
    σε πολλα το βγαζει!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κική μου!! σ ευχαριστώ πολύ και μόλις σου άφησα μήνυμα στο φεις για αυτόν τον λόγο! :)
    Να σαι καλά με βοήθησες πολύ, άρα το πρόβλημα είναι καθαρά του φεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα γιατί διαφορετικά δεν θα με άφηνε να μπω η προστασία που έχω στον δικό μου υπολογιστή!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Σοφία για τον χρόνο σου!! Είμαι ήσυχη και ήρεμη :)
      Καλημέρα σε όλους!!

      Διαγραφή